Peminat Setia

Wednesday, January 18, 2012

Ada Kawan Serupa TADAK..

Niat aku baik..
nak bagi korang sedia & tak terkujat bila dah dapat keputusan SPM

TAPI SAYANG LA..

KORANG NI BUAT AKU RASA MACAM ANJING MENYALAK BUKIT

korang tak tahu apa keputusan yang korang dapat masa SPM nanti..

untung-untung kalau korang dah buat PLANNING awal-awal
korang tak delah nanti menyesal..

tapi tu lah manusia...

nanti korang jangan jadi macam peribahasa DAH TERHANTUK BARU NAK TERNGADAH


p/s: aku bengang dengan kawan2 yang aku ajak pergi jumpa kaunselor bincang pasal hala tuju lepas SPM..
tapi nak buat macam mana kan... Ikut suka korang lah..

No comments:

Random Quote GBS