Peminat Setia

Sunday, January 15, 2012

Apa Cerita Tuisyen.. XD

Hari tu aku dah cakap kan yang aku nak ajar LIMA orang student kan..

So hari ni nak story la pulak apa jadi masa hari first dengan diorang semua...

Sorang budak yang memang aku dah ajar dari cuti bulan lepas dah boleh nampak perkembangannya...
Dia siap boleh ajar dah kawan dia.. Alhamdulillah...



BANGGA jugak lah bila dia dah buat macam tu..


Dah rasa macam mamat kat atas ni pulak.... XD


Tapi apa yang aku risau sekarang ni pasal 2 daripada 5 orang budak tu..
sorang tu pendiam sesangat tanya sepuluh patah jawab sepatah
Yang sorang lagi pulak BLUR semacam jer....
Risau jugak sebab basic math pon tak berapa dapat...

Apa-apa pon aku harap apa yang aku ajar kat diorang,
Diorang ajar balik dekat kawan dia....

EZO GAMBATEH TO YOU !!!!

 


No comments:

Random Quote GBS