Peminat Setia

Thursday, January 26, 2012

Segmen " Ya , saya kecewa ! " by Wafa Awla


Kecewa..

Memang kecewa bila dapat keputusan PMR taun 2007 yang lalu...

Penat gila berusaha bersungguh-sungguh, last-last target nak dapat 8A tak kesampaian...

Just dapat 7A 1B jer...

Bertambah kecewa bila matapelajaran Sejarah yang kerja khusus aku tak tiru satu ape pon dari kawan aku yang lain, dapat B...

Tapi kawan aku yang tiru aku, Sejarah dia dapat A..

Kecewa sangat sebab masa belajar sejarah time Form 3 dulu aku tak pernah miss buat nota yang cikgu suruh... Tapi tak jugak dapat A

Kecewa jugak bila pikir-pikir balik..
kalau tak kerana aku dapat B dalam sejarah tentu sekolah aku ada 3 orang yang dapat straight A's dalam PMR...

Kecewa.. Menyesal sampai sekarang tak sudah..




Tahun lepas (2011), Masa jawab SPM aku target tak nak dapat B lagi dalam matapelajaran sejarah..

Starting Form 4 lagi aku dah niat kalau time Sejarah tu FOKUS!!!

Dan MESTI DAPAT A!!

Ini lah kekecewaan yang paling besar pernah aku rasa dalam hidup ni..

Sekarang tinggal tunggu result SPM je..

Apa yang boleh dilakukan sekarang ni adalah berdoa dan berharap sahaja...


DOAKAN KEJAYAAN AKU YE :)

7 comments:

akuamir said...

wahh.. good luck straight A's yeee..
senyum sokmo dari follower mu..
doakan ku pon same..

Cik Lia Lomi said...

semoga dapat A dalam spm kali ni ya tak kira sejarah mahupun yang lain.

... Wafa Awla ... said...

terima kasih sebab join :) 7A kira bagus sangat dah ! pasti ada hikmah setiap yang berlaku ! ok , senyum sikit

nadzirah sofia said...

xpe...kegagalan tu kan merupakan batu loncatan utk berjaya!

e-Zo94 said...

TQ ALL..

SHAFIQ HASHIM said...

Perjalanan Anda Masih Jauh..
Semoga Berjaya..

e-Zo94 said...

betul tu

Random Quote GBS