Peminat Setia

Saturday, February 18, 2012

Hari baru tanpa Derpina

Alhamdulillah!!

Aku ada berita baik nak  share ngan korang..

Ingat lagi tak semalam aaku ada cerita pasal Derpina??

Tak ingat klik sini..

Haaa... dah bacakan pasal minah desperado  tuh..

Semalam sedang aku leka melihat
telatah manusia kat fb

Keluar satu wall post tulis 

Derpina is in a relationship with Derp!!


Aku rasa hidup aku bebas sekarang ni..

Malam semalam pon dia dah tak chat ngan aku lagi

Mau nya tidak chat ngan laki orang kan!!

YAHOOO!!

rasa nak buat kenduri lak..
tapi duit takda..
lain lah kalau korang tekan iklan nuff aku

/\
|
|

Promote lain macam jer mamat ni..


Apa- apa pon aku sungguh happy hari ini..
Kepada Derp jaga Derpina elok-elok :)


P/S : Semalam adalah sejarah, Hari ini adalah realiti
Kadang kala kita perlu melihat sejarah
Takut hanyut dibuai fantasi

:D

2 comments:

saya gades pelik said...

haha bahagia sungguh nampaknya..harap3 bukan org yg sama derp dengan derpina tuh

e-Zo94 said...

memang bukan :D

Random Quote GBS