Peminat Setia

Saturday, February 18, 2012

Jom Usha Syarat Kelayakan Masuk UiTm

Assalamualaikum..

Selamat petang semua..

Petang ni aku nak share sikit kat
budak SPM 2011 <-- Sebaya aku lah :D

Kalau tak de kerja tu..
daripada duduk melongo atau ngadap FB

Jom la kita usha Syarat Masuk UiTM

Klik untuk besau kan :D

Wahh hari ni aku  rajin 
aku terang sikit lah kat korang

Kotak merah tu korang pilih Fakulti ape yang korang nak tengok

Dan kotak kuning tu korang bace.. apa syarat kelayakan nyer..

HEHEHE

Benda simple ni pon aku gatal mau terangkan KUI KUI KUI..


Klik Gamba untuk pergi page ni :D

2 comments:

Tyratyra said...

Hehe okaylah sebab kadang-kadang benda simple yg ramai orang taktau. :)

Mama Ann said...

Shabas..terus kan usaha murni anda ini kerana masih ramai di luar sana tidak berapa faham untuk mengisi borang ini..

Random Quote GBS