Peminat Setia

Tuesday, February 14, 2012

Mak Aku Buat Lawak yang TAK LAWAK

This Is My Mom

Aku ada cerita nak bagitau korang..

Semalam masa melawat nenek aku, borak-borak la pasal orang kawin zaman sekarang..

Aku senyap jer 
*menyampuk bila perlu jer (perlu la sangat)

Tengah dok borak-borak
mak aku boleh pulak cakap..

"Zam kau senang je Zam..
Kau kawin jer dengan dak *TuT *"
*Nama harus dirahsiakan..Senang cerita.. Sepupu aku..



Aku yang dok leka main mesej ngan budak 
yang nak mintak pendapat pasal bahas
nyaris mencampakkan handphone murahan ku..


PERRRGHH!!!

Mak aku ni apesal..
Aku baru 17 tahun, 4 bulan satu hari atas dunia ni
Dah sibuk pasal nak kawin kan aku..

Akak ngan abang aku pon tak kawin lagi 
aku pulak yang kena...

Aku terkedu dan tak dapat membalas apa-apa...
*masih tersentap sampai sekarang


LAWAK APAKAH INI...


-ini kisah benar yang berlaku pada 13-2-2012

No comments:

Random Quote GBS