Peminat Setia

Monday, February 20, 2012

Nuffnang Nak Berjenaka Dengan Aku??

Klik Untuk ZOOM BOMMM!!

Baru aku post pasal Nuff
dia dah nak buat lawak ngan aku..
Status  glitterati
Hilang!!


Owh damn TUTTT..

Aku search kat google ..
then ada sorang blogger kata hanta tiket kat Nuff

DAN

Aku tanpa berlengah menghantar tiket kepada Nuff
berbunyi :
Subject: Status keahlian glitterati
Date: 20 Feb 2012 10:31 AM
Posted By: Muhamad Azam Bin Mohd Sani
Hai,
Saya nak tanya berkenaan Status keahlian glitterati saya dalam nuffnang.. kenapa ye ditarik balik menjadi ahli biasa?
Boleh maklumkan kepada saya apa salah yang telah saya buat dalam blog ini..
Aku dah macam orang tak betul..
aku sayang Nuff aku..
Tak sampai 15 minit dia reply
*cekap diorang ni tu yang aku sayang lebey
Ni dia balas

Subject: Re: Status keahlian glitterati
Date: 20 Feb 2012 10:40 AM
Posted By: Shahzeeq Shahren  (Staff)
Hello Azam,

Terima kasih kerana menulis pada kami.

Berdasarkan system kami, blog baru di buat 6 hari lepas. Untuk mendapatkan status Glitterati, kami berharap anda boleh menunggu dalam masa beberapa hari ini.


Cheers!

Shahzeeq Shahren
Blogger Relations

Nuffnang Sdn Bhd

www.nuffnang.com.my
Sayang korang..
ingatkan ape ler tadi..

Aku dah la sengal-sengal ubi
tak tau ape-ape pasal Nuff nie

TRIMAS NUFFNANG!!


5 comments:

Saya Disini said...

ooo/ingtkan ape la td...suspen je..hehe

Muhamad Azam said...

saya sayang status geli-geli saya di nuffnang hahaha

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana tak pernah check nuffnang . sebab tak tahu pape . HAHA XD

#lagi sengal kan ? -_-

Pamie said...

kena rajin2 hantar tiket ke nuffnang..

Acik Ita said...

acik dah lama setia ngan nuff..tapi acik salu dilayan cam 'anak tiri'..huh!!
sekarang xda dah status geli2..

http://www.puspitakirana.com

Random Quote GBS