Peminat Setia

Thursday, February 02, 2012

Saya Budak Baru Belajar



Install program ni dah lama..

Gunanya tak pernah..

Alasan tak tahu sebab agak complicated - Bagi aku lah.. 

Semalam tergerak lak hati nak try guna PS nih...

First thing yang aku buat adalah mengajukan pertanyaan kepada :

Mr. Google

Lepas tuh cari tutorial dekat


Trial pertama aku buat Effect Vintage dekat gamba...



Sebelum
Selepas



Then aku edit satu lagi gamba..


Sebelum

Selepas


Ok tak gamba-gamba yang aku edit ni??



*Jangan malas mencuba benda baru - Mr. Hati



3 comments:

Dr Hafiz said...

Boleh saya tahu di mana saya boleh dapatkan software ni ya?

e-Zo94 said...

Abang saya install kan dalam laptop.. tak tau dia dapat dari man :)

agak masalah said...

sama la. install dah, guna x. asyik guna paint je haha

Random Quote GBS