Peminat Setia

Wednesday, February 15, 2012

Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat



YEAHH time untuk join segmen lagi!!

Dingin malam (padahal panas)
Aku membuka laptop dan tertarik untuk join Segmen ni 

Ok direct to the point,
*malas nak masukkan virus sengal aku kat kepala readers..
Kenapa pulak blog aku yang simple mimple pimple <-- ada ker
Layak ker  Blog saya tersenarai dalam 1,000 blog terhebat...

Dengan gah tanpa boleh disanggah oleh sesape 
saya menyatakan YA!!!
tak cukup YA yang nih 
aku besar kan sikit

YA!!

Apesal pulak aku boleh tergolong dalam kategori tuh..

SEBAB

Aku rasa aku  lah satu-satunya blogger yang mengaku dirinya "SENGAL" (walaupon...)

Releven tak jawapan aku nih..

HARHARHAR!!

Ya itulah sebab utamanya kenapa aku harus tergolong
dalam 1000 blog tuh (^_^)

Walaupon aku melawak dalam sesebuah entry <-- kalau lawak lar
Korang perasan tak aku letak sikit fakta dalam entry aku
*kalau readers perasan kalau tak perasan aku yang "PERAH SANTAN"

Why ??? Why aku tulis fakta dalam melawak??

sebab aku tau biasanya yang baca blog aku ni STUDENT <-- kalau la..
mesti kalau balik dari kelas muka macam nih
\/

This BOY
Korang penat dengan belajar.. Kena la happy-happy sikit
KANNNN??

sebab tu la aku patot tergolong dalam 1000 blog tuh ..

*sekian tamatlah penulisan saya untuk segmen inih

3 comments:

Muhd Asyraf said...

der..gua pon student jugak calon sekali blog gua..haha

nur said...

gud luck for this segmen... :)

liana said...

jom follow cni..

Random Quote GBS