Peminat Setia

Friday, February 17, 2012

TROLLING Hobi Baru Aku

Assalamualaikum semua.. Tak jawab dosa

Hidup aku dah dua hari tak tenang...
Aku telah diganggu oleh seorang perempuan..
OH tidak!!

Jangan rogol daku
*bunyi cenkerik

-Kau lelaki lah.. Mana ada orang nak rogol kau!!

OH sorry!!

HEHEHE

Ok ini story nyer..

Ada seorang budak aku namakan Derpina nama Fb nya lain...


Hari Rabu dia chat ngan aku waktu petang
So aku layan je lah.. bekas junior masa sekolah dulu...

*junior la sangat padahal tak kenal masa sekolah

Cerita petang dah selesai..
Malam dia ajak aku  chat lagi
ini lah saat aku troll dia
sebab aku malas nak layan sembang tiada ilmiah..
*ilmiah la sangat..

Ini sesi chat aku ngan dia masa aku troll dia : 


Derpina : dah makan

aku: lom.

Derpina : nape tak makan

aku: tak de orang masak.. bini tengah sarat mengandung malas nak susah kan

Derpina : yela tu .. bkn bru abez sklh kew??

aku : tak pe lah dik.. kau cuba tanya cikgu2 sekolah.. cikgu sabri la paling senangaku ajak dia masa nikah hari tu

Derpina : yekew oo cntx x??

aku : ape yang cantik

Derpina : bini lah ... yg pnting pndai msak kn btl x..??

aku : ye lah.. kitorang nak belajar sesama hidup dalam alam rumah tangga dari muda tak de maksiat2

Derpina : betol3

aku: HURRMM best tau ada bini tak yah risau dia ada pakwa lain

Derpina :yekew..

Aku : hidup cara islam ni mudah

Derpina : ooo

aku: oo jer?? bini aku kalau bab masak memasak agak kurang hebat tapi aku nak jadi suami soleh aku masak untuk dia romantik sikit

Derpina:yekew nnti bwa lh kn ckit..

aku:tak de makne nya.. masakan seorang suami hanya untuk isteri dan anak2 nya.. adapaham

Derpina :ciannya..nk rsa jgk..

Minah desperado mana lah ni
Itulah ceritanya pada malam itu..
Aku memang tak suka layan budak-budak kalau
setakat chat 
"Hi. Tangah buat ape tu."
Tak payah le dik..
Aku nak soalan yang lebih thrill..
HEHEHE
Aku jahat kan kenakan budak tu sampai macam tu sekali
korang agak la kan malam ni budak tu nak chat ngan aku lagi tak??



7 comments:

Eera Shera said...

haha x psl2 ko ckp dia desperado haha..konpem dia x mau chat dah mlm ni..laki org kah2

e-Zo94 said...

padahal saya tak kawin pon lagi hahaah

gdsbnga said...

bengong gile kauuu ! HAHA

e-Zo94 said...

sebab tu nama blog ni blog budak sengal KUI3.. <3 <3 <3

Nath said...

cheeky!!! LOL

Muhamad Azam said...

HEHE

cik fixie said...

kesian perempuan tu

Random Quote GBS