Peminat Setia

Saturday, March 24, 2012

Anugerah Kecemerlangan Milikku??

Assalamualaikum...

Owhh demm.. Gua terharu.. Tak sangka nama gua tergolong dalam katogeri CEMERLANG.. AUWWW!!


Kenapa cecikgu tu pilih gua?? Sedangkan ramai lagi kawan aku yang sebaya dan lebih banyak A diorang dapat dari aku.. TERUTAMA budak yang dapat A+ kan.. Gua rasa gua tak adalah pakai ilmu pengasih untuk pikat hati guru apatah lagi menggunakan esak tangis gua yang bisa meruntun hati guru gua untuk pilih gua sebagai penerima ANUGERAH KECEMERLANGAN...

Sijil Gua

Plag Gua

Sungguh gua dikala ini masih terharu kerana diberikan anugerah ini. Walaupon gua tak dapat 9A, 8A, gua tetap bangga kerana gua berjaya menyumbang beberapa A untuk menaikkan nama sekolah gua.. ERMM betulkan sikit BEKAS SEKOLAH gua... Bukan aku sorang jer yang rasa macam tu, geng-geng gua pon rasa begitu..

InsyaAllah tahun ni result yang bakal pelajar PMR dan SPM gerenti the best!! Sebab mempunyai guru yang berdedikasi, berpengalaman dan CEKAP dalam membimbing mereka ke arah KECEMERLANGAN..
Macam tagline sekolah RAHMAT jugak "SEPAKAT MELAKAR KECEMERLANGAN"..

Ok gua berenti disini tau.. Jangan rindukan gua BEKAS SEKOLAH ku.. Kalau readers blog gua rindukan dua tak apa.. AUUUWWWH!!!


Nota mintak kaki : Sebenarnya bukan aku sorang yang amik anugerah HAHAHA, tapi ramai lagi.. Saja nak bajet RETIS SMKR sekejap..

Jom singgah BLOG SMK RAHMAT

5 comments:

Popkorn said...

Tahniah Azam...
Well Done. U did a good job..!!!

zafira othman. said...

Untunglah cikgu timang2 dia. haha

IZZATI MUSTAFA said...

tahniah,,tpi perlu ingt,perjalanan masih jauh lg :)

Muhamad Azam said...

@ timang2 kenapa?

farhanamasdo said...

congratz yawwwww !

Random Quote GBS