Peminat Setia

Wednesday, March 07, 2012

First Time Dapat Buffered Earning Nuffnang

Assalamualaikum,

Sebenarnya entry ni semalam lagi dah tulis
tinggal nak publish je malas sikit,

Apa yang nak cerita hari ni pasal 
Nuffnang bagi Buffered Earning (BE)


Serius aku tak tahu menahu macam mana dapat BE nih

Apa yang aku tahu aku selalu kemaskini blogger bio ngan update survey

Then aku rasa aku maintain UV aku lebih kurang seratus setiap hari
Tu je aku buat then tetiba dapat BE

Wohooo!! *gayat pulak sekejap
HEHEHE

Apa-apa pon benda ni datang sebab adanya pengunjung kat blog ni,
So aku nak ucapkan terima kasih la kepada readers dan follower,
sebab tanpa korang takda makna nya aku nak dapat BE nih..

Sayang korang semua HEHEHE...

P/S : Ada sesapa tau tak apa BE nih terang sikit kat aku..

13 comments:

Ezad Skytech said...

tahniah sbb dpt BE...:D
da dpt BE ni..kena cuba la tingkatkan trafik kaw2...cpt je BE tu naik nanti..heee~

Miziey said...

Dem! gua lejes dowh! Untungla dapat BE. Btw, tarik semua org kampong, geng2 lap hingus, awek seberang rumah, makcik cleaner dan makcik kantin, tapir-tapir liar dan penduduk Uganda untuk singgah blog ko nih. Lagi ramai, lagi bagus.
Congratz yo!
:D

CIK MAY said...

wihuu,..tahniah2...CM baru je buat entry pasal BE dan sedikit penerangan pasal BE..jom tengok di labels Nuffnang..sbb dari tahun lepas mmg ade buat entry pasal BE..

btw..trafik mmg kene menten utk dpt BE.. =)

Saya Disini said...

tahniah..bestnye..sy xpernah dpt lagi..jelous tngk org dpt..

~AmyLiana86~ said...

rezeki..tahniah..

Mieya Atiera said...

Wahh, tahniah dapat BE :)

Syasya Johan said...

untunglah,untunglah :/

sha my heart said...

Tahniah dapat BE.=)

Saya pernah dapat sekali. Tu pun tak sedar, kawan yang bagitau. Bila cek, ya BE.. Tapi BE saya sikit je. Tak apa la dah rezeki banyak tu.

AdaM Hawa said...

tahniah!!

Azee Hana said...

congratz2...untung la kan dapat..=)

sue zainun said...

tahniah

jal said...

weyh nak tanya ni BE kat blog kau mmg melekat 24hours ker, kenapa ek BE ak malam jer ada pelik sungguh tyme kol 12 tgh mlm je plak tu sampai ke pagi, pastu ko leyh tlong citer tak current earning kau kat aku, email jer kat aku mazamohd93@gmail.com moga banyak lagi be melekat di blog kau yer.. amin....

Nabeel Fikree said...

Wahh best gila. Saya dah bertahun2 berblog tapi sekali pun tak pernah dapat BE. Kasihan kan? Hehee

Random Quote GBS