Peminat Setia

Sunday, March 18, 2012

GBS Dan First Gathering


Assalamuallaikum

Semalam aku tak Update sebab JELES tengok GBS turun buat First Gathering


Best tau GBS nih semua yang ada kat sini SENGAL


Jom kita ushar gamba gathering diorang nak??







Main bowling pon boleh Pose haha


Sesatnya Kumbang Dalam Bunga

itu dia.. Tok ketua diapit Bunga


Akak gua ADILA SADDAM pon ada.. T_____T




Itu dia.. Akak TRIUMPH  a.k.a Zafira Othman lelap mata HEHE

Tok ketua bagi  ucapan sambil main Janggut kambing

Ini dia Nabiel Faan



Ewah bukan main masing-masing pose kan..
Tapi aku tengok gamba jer sebab tak dapat join haha

BUDAK BAWAH UMOR la katakan
*lagipon risau SPM result nak kuar HAHA

Tapi tengok dari gambar-gambar ni 
boleh la tengok muka blogger yang selama ni berselindung disebalik entry kannn...
T________________________T

lap air mata sikit..
Jeles nye pasal

HEHEHE

Tak apa lain kali buat Gathering Aku nak JOIN





6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

haha...tenkiu la wat entry walaupun xdpt join....len kali join ye dik...

;)

Muhamad Azam said...

Yelah kak HEHE

cik Kartun said...

jgn cedih2...1st gath tak dpt join, kita jumpa 2nd gath okeyhh! gud luck la utk resutl SPM :)

ZaroL said...

Wuuuuu..sama la kite dik. xpe xpe...nanti 2nd gath kte g k.

AlyNn NyzAa said...

sory bru dpt singgah :D

Mohd Norafzal said...

hahaha sadis kan ko??aku dah janjikan happening-pening lalat ko tak caya hahaha

Random Quote GBS