Peminat Setia

Thursday, March 29, 2012

Kisah Sayat Tikam Belakang

Assalamualaikum..



Kawan biar banyak.. Orang selalu kata macam tuh.. Tapi bukan semua kawan tu berguna. Kadang kala ada kawan yang SENGAJA rapat dengan kita untuk mendapatkan KEPENTINGAN habis lepas kita tolong dia.. Dia tinggal kan kita terkontang kanting.. AUUWWW..
*kontang = kering ~~
  Kanting = ?? apa yer??

Alhamdulillah sebanyak2 kawan aku ramai yang tak seperti dinyatakan diatas.. Tapi ada sorang dua tuh ~~ HUHU ~~ berangin kepala aku nengok kau laah.. SEJIBIK perangai dia macam yang dinyatakan kat atas..  Mulut depan kita sikit punya MANIS.. boleh kena kencing MANIS... Dah lah segala benda kau nak BOLOT... Segala benda kau nak paling NGETOP.. Semua benda kau nak TERTINGGI... Hey PLEASE laah kalau macam ni sikap kau.. TAK KEMANA laa...

Kawan yang BERKEPENTINGAN macam ni patut dibuang jauh-jauh... Dihumban kedalam WORM HOLE sepatut nya.. Biar dia FOREVER ALONE... Hey PLISS laah ... Kalau  ko nak marah gua sebab tulis macam ni.. Sebab?? Bukan GUA jer rasa benda ni BETUL... BUT MOST OF OUR FRIENDS...

FIKIR lah.. BERUBAHLAH.. Aku cakap sebab benda ni betul.. AKU pernah kena dengan kau.. Back STABBER.. Kau belum kena lagi kan?? Tapi once kau dah kena kau akan terduduk.. Tengok je lah nanti..


Nota kaki : Entry dituju kepada geng sekolah.. kalau yang terasa tuh PADAN MUKA... SEMOGA BAHAGIA..

To rakan blogger , kawan macam ni patut kita humban ke mana??

*Kak TRIUMPH wo tak jadi merajuk lah haha.. Kak Dila apesal main seru2 malam tadi ??

12 comments:

zafira othman. said...

saya malas baca. nanti saya baca lagi ok

zafira othman. said...

malas baca

zafira othman. said...

menyampah lah xleh reply komen gua.

zafira othman. said...

apa kaitan budak sengal dgn blogger sengal?

zafira othman. said...

kalau sengal badan?

zafira othman. said...

tak puas hati lagi ni..

zafira othman. said...

eerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zafira othman. said...

satu pun tak di balas, keciwa nyeee :(

Cahaya Qaseh said...

pepatah tu da xleh pakai..

now, kawan biar x ramai yg penting berkualiti.. ^^,

#kawan lau ramai pun wat semak je watpe?? time die susah cari kita, time kita susah die pakat lari jauh2.. huhhh......

ZaroL said...

Eh Eh...kenapa blog anda dah lain?? hohohohoho

Muhamad Azam said...

ERKK>.. kak zafira naper?

hyz said...

time study aku slalu kena camni. tu la... kan ada kawan waktu senang n kawan waktu susah.... yang waktu senang tu, paham2 je lah........ tp kn jaga la yang sama2 susah ngan kita.

Random Quote GBS