Peminat Setia

Thursday, March 22, 2012

Result SPM Gua

GAMBAR ABANG GOOGLE
Assalamualaikum..


Aku suka sangat!!
Result aku walaupon bukan straight A's tapi aku bersyukur sangat..

Nak tau ker result SPM aku??

Haha

5A4B sahaja..

Aku puas!! Sangat puas..

Thanks to my Family laaa semestinya banyak support aku dari aku lahir kaan
EHEHEHE

And aku jugak nak berterima kasih kepada SEMUA cikgu yang dah ajar aku,
dari prasekolah, sekolah rendah dan sekolah menengah!!

~Tanpa korang tak ada maknanya aku bole dapat result macam tu~


Kepada kengkawan yang aku  aku bangga jugak ada kawan macam korang..
Walaupon ada antara korang yang tak suka dengan result korang tapi itu benda yang da berlaku~~

cuba baca status FB abang SODARE aku nih


Then baca lagi komen kawan dia..


Fikir-fikir kan lah YERP!!

Kepada GBS GUA SAYANG LU ORANG
SEBAB BANYAK BAGI SEMANGAT MASA AKU NAK AMIK RESULT SEMALAM

DAN KHAS KEPADA AKAK COMEL ADILA SADDAM AND ZAFIRA TRIUMPH

MACEH SEBAB SUDI ANTA MESEJ AND CALL GUA..
*sore kak ZAFIRA MACAM AISKRIM AUUUUWWW

Sesudikan tikus korang untuk  mengketik link blog akak duorang tu yer..

Dan masa taip entry ni ada orang mintak up sikit blog dia nah amik ni.. jangan lupa terjah BabyZyra sekali tau....

22 comments:

Phat said...

bagus2 usaha tangga kejayaan ..tp kat U nanti kena belajar double sungguh2 kerna lagi mencabar

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

walaupon aku bukan parents ko, aku tumpang bangga dgn pencapaian ko ajam ^^

O CIKTEDDY said...

dah tak rahsia da..huhu

farah.fauzi said...

wallaweyh..5A 4B ..congrats bro~~ terbaekk ah.. ni yg jealous ni..haha :p

Mohd Ridwan said...

Ok lar tu bro...Kalau kat sekolah aku hang mesti dah jadi top student!

♫ AMALINA ♫ said...

Tahniah tahniah :D . Betul-betul . SPM ini sebenarnyaa permulaan kita . Stage seterusnya lagi mencabar woo . Good luck :)

kay_are said...

tahniah!! ok r tu.. baru 1st step je kan? panjang lagi perjalanan studi tu.. =) ape pun congratz ye

W DOLLA said...

Congrats :)

Miziey said...

Congratz dowh!! gempak ah result ko. Niceee!!!

Saya Disini said...

tahniah..

Cik Wani said...

tahniah :D

Arman Zafri said...

wah, tahniah

Cik Adieb said...

Congrats ya dpt 5A,syukur alhamdulillah :D

zafira othman. said...

tahniah, dah berapa ribu kali aku ucap tahniah? haha.
mosih pomot. nanti pomot lah lagi ok. :))

Saddila said...

tak menahan betei la kak zyra tu. lempang tahu laa :P

tahniah dik :)))

9n0L4 said...

tahniah. same dgn akak dulu. okey dah tu. ;)

nina_adana said...

tahniah bro.. waw.. hebat kowt 5a tuh.. tahniah-2

Gadis mutiara_Solehah said...

tahniah^^

::CIK LYNN:: said...

tahniah ya...=)

btw, comel header tu...hehe

Lea Isnawi said...

congrats ada a dan b je


:)

niedaida said...

cehh!!...ingt betul gambr tu result tu...tapi ok pe...5a..pandai tahniah ye.

aswadz said...

bagus2. ok dah tu result.

Random Quote GBS