Peminat Setia

Monday, March 12, 2012

Semua Salah Novel

Assalamualaikum..

Berhabuk dah blog aku ni.
Kemana aku menghilang dalam masa 24 jam?
Mesti korang rindu kan

Aku tak kemana pon.
Duduk rumah, sambil ngadap bahan lucah bacaan lah..
*otak KOTOQ naa


Aku kalau dah dapat novel
memang boleh kawan dengan hantu.

Semalam aku tidur pukol 1.27 pagi.
Semua sebab nak khatamkan novel Cinta Kontrak
Sehari je aku khatam novel tu
*Al-Quran tak bole pulak macam tu kan
HEHEHE

Serius aku jumpa novel tu memang tak bole lepas..
Sakit perut asik gelak je baca novel tu.
Novel ni jugak ada unsur keislaman nye
Romantik gila jugak novel tu..
*AAAUUUUUUWWW!!


Aku bagi 9 dari 10 bintang kat novel tu..
Serius korang kena baca!!

Dalam dok khayal membaca novel tu 
aku lupa Facebook, Blog, Twitter
HARAM satu aku tak usik semalam..
*bajet jek BARU 24 jam kot

Thanks to my ALONG.
4 ke 5 novel dia bawak balik dari Terengganu
Aku dah abis baca dua.. Tinggal tiga lagi!!

Lepas tu aku pulak kot belanja dia novel
sebab minggu depan SPM result keluar..
Kalau dapat straight A's aku blanja la family aku sekali..
*boleh ke aku dapat - GRRR takut..

*Nota mintak kaki : Dah baca kan??  Aku nak tanya la korang rindu kat aku tak?? HEHEHE

6 comments:

CIK MAY said...

pastu berangan kan..

Meet Uncle Haire said...

saya novel ayat2 cinta boleh la layannn

Eyqa Hasnan said...

dah baca novel nie . best sesangat ! haha

::CIK LYNN:: said...

bes ek...cik lynn bru bli...tp xsmpat nk baca lg...hehe

nadia raf said...

dah lama beli novel ni tp x jugak baca2.. hehe

Pink Lavender said...

done follow here!!!

lepasni baca Quran sampai khatam plak yer...huhuhu

Random Quote GBS