Peminat Setia

Friday, March 02, 2012

SPM 20 Hari Lagi



Aku takut..
Seram...
Tak sabar..

Semua aku rasa sekarang ni..
Serius tak main-main

Macam mana aku boleh ada perasaan TAK SABAR sekarang nih??

HEHE..
Aku tak sabar nak tengok hasil usaha aku sepanjang 
belajar tahun-tahun lepas..

Sebab tu aku tak sabar..

Penat belajar tau taun lepas..
Tak tahu ape result nye..

Tau la ka orang laki belajar mana ada serius...

OOOPS terbocor rahsia..

Dalam rasa macam2 tu sempat tweet MARSHA KUUUU

Klik Untuk luas kan pemandangan HEHEHE

Terubat sikit perasaan CUAK tu

Oh Kak Marsha nanti ada masa
ADIK tweet akak lagi yer..


12 comments:

O CIKTEDDY said...

lorh..mnggedik ngn marsha eh?haha

Aien Not Alien said...

suka marsha atau sayang marsha? pilih satu je...hehehe

Muhamad Azam said...

Cik teddy : memang selalu pon hehehe

Aien : kalu dua2 boleh tak ^_^

ciksukaberangan said...

all the best :)

Mohd Norafzal said...

aku cadangkan ko amik paper Julai..lama sikit ko leh stadi kahkaghkah

tulala said...

salah tajuk tuhh...result spm 20 hri lagi..
gorun den donga eh result 20 hri lagik
gatai naaa dgn marsha...huhu

AiSyA LiEzA said...

--' ekh2.. ermm.. takut la pulak.. whahaha.. ^^

lin~ said...

result Sijil Paling Mudah(SPM)20 hari lagi.
bukan SPM~ malas nak ulang dah.
perit~

laki study memang tip-top lah, kelebihan yg Allah bagi kan?

notakaki:
sempat lagi promote bakal isteri.(.")

Azee Hana said...

gud luck..=)

::CIK LYNN:: said...

gdluck ya...insyaAllah, kalu dah usaha, ada la rezeki...=)

xila riston said...

marsha layan ke weehhhhh

Diyana Norman said...

amboiiiii ngn marsha tuh... goodluck result!

Random Quote GBS