Peminat Setia

Monday, March 19, 2012

Warkah Buat Kekasih


Aku tak pandai menyanyi,
Sebab tu aku tulis,
Tulus dari
Hati yang IKHLAS


Kita tak pernah bertegur sapa..
Cuma pernah bertentang mata.

But the first time I saw u..
My heart says that "I'm Yours"

Aku try usha kau..
Kau tak layan..

Aku rasa macam
Cinta Ini Membunuhku..

Tapi aku yakin,
Cinta Antara Kita,
 tiada penghalagnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu

menyata kau cintaku
kukan menyintamu sayang

Tanpa kusangka hubunga kita 
Semakin rapat..

Until one day..
You Accept me..

Bila Rasa Ku Ini Rasamu,
buat kau terima aku...

Ketika itu aku macam tak percaya..
Hanya mampu berkata "Terima Kasih Cinta"

Apa yang terjadi sekarang?
Aku sedang Ber "Muhasabah Cinta"

Adakah hari yang mendatang
Akan "Sebiru Hari Ini"??

Nota Mintak KAKI : entah kenapa teringat lagu aku pernah bagi kat DIA :D

5 comments:

Wadi AR said...

jiwangg

Saya Disini said...

jiwang betul la awak..hehe..semoga berjaya dlm percintaan anda

naiemah_ramli said...

lagu ke ni? hahaha...erkk...buat2 tnye...jiwang noo :P

Iera balqis said...

awat jiwang sgt nie??.. haha..xpela yg da pergi tu xusah la dikenang lagi yea..lupakan dye suda..bunga masih byk lagi yg mekar2 kat luar sana..insyaAllah , klo ade jodoh , xkemana kan..huhu =)

P#eoniX said...

jiwang plak kali neh...hehehe try your best...gud luck!!!

Random Quote GBS