Peminat Setia

Saturday, April 07, 2012

Rekod Terbaik GUA

Assalamualaikum


Apa kaitan novel diatas dengan rekod baru gua??
Adakah novel tu gua jadikan buku rekod untuk Dino-dino di taman DINO gua nih??

TIDAAAK

Ini cerita sebenarnya..

Semalam gua menjejakkan kaki ke Karnival Pendidikan Negeri Melaka... Memang best laaa.. Banyak info aku dapat..

Dan yang gua tak sangka ada pesta buku sekali.. WOHO!!!!

Ada buku SAH ada NOVEL!!!

RAWR!!!

Gua kalau jumpa novel gua nyer nafsu membaca memang membuak-buak.. tak terbendung lagi..

Memandangkan gua jalan situh bersama my mom.... Gua usha muka dia.. EKEKE.. dia kata nak ker??
Tanpa berlengah.. Gua mengangguk tanda setuju.. HAHA!!

Mak gua belanja beli TIGA novel..

1. Sebenarnya, Saya Isteri Dia - Karya Seni
2. Cik Bunga dan Encik Sombong - Karya Seni
3. Isteri Separuh Masa - Kaki Novel
4. Dosa Semalam - Kaki Novel

EEH apasal ada empat?? EKEKE... Gua belanja mak gua satu novel.. Novel no 4 Tuh..

So untuk mengelakkan gua melalut lebih berjela tanpa meletakkan titik atau noktah di tempat sepatutnya lebih baik gua terus bagitau korang yang apa rekod terbaru gua..

JENG JENG JENG

Gua telah menghabiskan novel Sebenarnya, Saya Isteri Dia yang setebal 897 PAGES dari masa 1.05 PAGI hingga 4.55 PAGI ekeke... memang kerja gila laah gua buat malam tadi..

Akibatnya gua ting tong sampai kepagi.. BINTANG DIATAS KEPALA berputar ligat... PONING OII


Maka gua menjadi seperti gambar diatas...


Nota KAKI : Gua dah abis gak baca novel Cik Bunga dan Encik Sombong ... Novel ni banyak pengajaran.. SOO TRUE!! seronok weeh.. pasni nak baca novel Isteri Separuh Masa - kata akak tu best sebab dari penulis novel M.A.I.D

GAMBATEH

11 comments:

Nurul Syuhadah said...

laaa , minat bace novel jgk ke ? same with me laa . hehe . I done follow you blog . if you dunt mind , hit me back , okey ? :))

Muhamad Azam said...

Ingat laki takde bace2 ker ekeke..

Done hit u back

Cik Adieb said...

Novel Cik Bunga dan Encik Sombong memang best :D

Meet Uncle Haire said...

waaaa!!! tekunnya baca novel...tahap kesabaran tinggi neyhh

zaza iman said...

wah..peminat novel eh..kt kdai zaza keje banyak novel..tapi zaza tak berapa nak baca..zaza suka bku motivasi..hehe..

Eyqa Hasnan said...

wahhh ! nak baca jugak <3

Yayah Nasake said...

TAHNIAH....saya pun tengah try dari masa ke semasa nak pecahkan rekod habiskan read novel cepat2... :)

O CIKTEDDY said...

aku x mnat bace novel tp aku suke tulis novel.wakaka

niedaida said...

<<<<nie pom kaki novel

cik CT said...

mcm best je cite tu...

uLan said...

novel best... apatah lagi bila fokus.. penuh penghayatan.. dada boleh sebak hehehe

Random Quote GBS