Peminat Setia

Thursday, April 26, 2012

Selamat Tinggal BLOG

Assalamualaikum..


Sudah tiba masanya gua mengucapkan selamat tinggal kepada blog ini...
Setelah sekian lama gua mengerah tenaga untuk membina blog ini.. inilah saatnya gua menghentikan usaha gua...

*EH intro semacam
Arghh ini sebab sebenanya kenapa gua ucapkan ayat2 diatas...
Alah tak lama pon...


PLKN SIRI 9/ KUMPULAN 2 

nama gua tersenarai...
Tapi yang best nya... Tempatnya tak lah jauh mana dari rumah gua.. Ayer Keroh jer =D

Selain tuh gua gerenti akan merindui GBS-ian yang sepanjang masa ni gua habiskan masa bersama...
Alah tapi warga GBS kalau GINDU sesangat kat gua sila lah mintak no TEPONG gua daripada akak TRIUMPH, Abam ANOY, atau kembar Budak Paling Cute Dalam GBS gua iaitu kak DILANG *maaf mention nama kalian semua tanpa sebarang permission..

Gua sayang GBS semua... HUAAA T__T huaa T__T

ARGHH....

Gua tak dapat bayangkan hidup gua tanpa internet kat sana...
HUAAA...

ARGHH.....

Apa nih..
gua bukan nak taching atau kenching..
gua sebenarnya bosang dan kesian kat blog ni sebab tak di UPDATE sebenarnya...

Apa lagi nak cakap ek??

ERMM...
ERMM...

ARGH aku hingat.. kepada nama-nama yang telah gua MENSI diatas sesila la bagi makanan kat DINO belaan gua eh..

Readers blog pon boleh buat benda sama..
Mudah jer.. sesila la rajinkan diri KLIK iklan-iklan tu yer =D

Nota Mintak KAKI : Sila kaki-kakikan DINO saya kalau diorang bergaduh yer...

12 comments:

Pejah Melow said...

eleh, plkn je. haha. aku dengki kat kau sbb aku xdpt plkn -.-

Drakula Comel said...

cekik dino..ahaha

Muhamad Azam said...

arghhh jahak kemal

CikAnyss' :O said...

wahhh ,.. patut laa . hehe , curi2 bawak laptop n broadband , ngeh3 ..

Saddila said...

woii lagu blog ang sedih awat?? entry ni pun sedih. nangis guaaa. dah tak macho dah :'(


#sudah cukup sudah wuwuuwuu

Yuyu Ali said...

sila rindu mama. jangan nak ngorat awek plkn. mama tak nak menantu yang ganas siap masuk plkn bagai. mama nak yang pesen ustazah tau. jaga pipi elok2. jangan kasi kawan2 tarik lagi. doa kan kebahagiaan famili kita.





































kemain caring betei mama. kahkahkah. kbai.

farah.fauzi said...

wahhh..PLKN..tahniah bro.. crik an mamat ensem kt PLKN tu utk aku taw.. HAHA

Cik Adieb said...

Wahhh,bestnya PLKn.Sy suka :D

Cik tikah said...

berkawat elok2 kat sana eh :)

niedaida said...

untunglah dapat terpilih,he3
jage diri baek2 ye,kawan nieda pom terpilih jugak,dia ye 2/5.mesti best kan > :)

LaLa mhdnor said...

jaga diri leklok jajam :)

awat lagu sedih sangat?

Boni JLL3 said...

hahahaha,,ingatkan nak tinggalkkan buat selamanya la..hehehe

Random Quote GBS