Peminat Setia

Monday, May 14, 2012

Akhirnya DOODLE

Assalamualaikum..

HAI HOO!!

Dikala kebosanan yang teramat sangat, malam tadi gua bertekad nak lukis doodle..
Setelah sekian lama berenti dalam melukis doodle HEHEHE

Gua lukis pakai Paint Tool SAI..
agak senang nak ejas sana nak ejas sini..

The Making Of MAMAT SENGAL

*eeh apesal time capture skrin keluar lak MetroTwit punya notification.... Apetu MetroTwit?? nanti kalau gua rajin gua cerita..

Balik kepada cerita doodle nih...
Gua siapkan dalam tempoh satu jam lebih termasuk warna sekali.. hehe..

Nak tengok ke hasilnya??

Alah jangan laah..
Malu malu... *BLUSHING*

E'EH apejadah gua taip entri ni kan kalau bukan untuk menunjuk *CHEH BANGGA SEH..
Ok bukan menunjuk just sharing YAAAAHHHH!!! 

Ok jap gua upload jap..

FEW SECONDS waiting then TADAAAAA...

MAMAT SENGAL yang siap diwarna

AMACAM.. hehe..

baju Melayu tema raya tahun ni tau!
sbenarnye gua teringin nak simpan rambut macam tuh untuk raya nanti... HOPE MENJADI KENYATAAN.. sebab takut bapak gua cantas sendiri rambut gua hehe!!

untuk tutorial lihat sini yerk!! - by Kak Lyssa




p/s : Doodle ni yang first aku buat secara tekun tau hehe

9 comments:

MawardiYunus said...

oololololol tomeynye doodle dio.. good job bro

Arman Zafri said...

usaha yang baik, teruskan ya, nampak menarik! ;)

Rubikz Key said...

comey2.

Selendang Merah said...

perghh..makin cantik doodle ang dik..nnt abg nak belajar melukis doodle main meriam...ahaha..semperna raya..oke x? kita lawan meriam sape paling kuat..ahaha

Boni JLL3 said...

pergh!!!!!!!!!! tahniah!!!!!!!!!! aku sampai sekarang tak reti2 nak wat menatang ni

cha'e said...

bagi aku yang tangan kayu ni memang tak la buat benda mcm ni . .ohoii
thumbs up!

Muhamad Azam said...

=__= bukan guna tangan pon heh..

tekan2 mause jer

Muhamad Azam said...

Retiss mana tau lukis2 nih.. tau nyanyi jer haha!!

Muhamad Azam said...

HAHAH... ikut jer tutorial tuh bang oii haha

Random Quote GBS