Peminat Setia

Friday, May 18, 2012

An Apple A Day Keeps The Doctor Away!!

Assalamualaikum



Harini kita belajar pepatah mat salih lagi..

An Apple A Day Keeps The Doctor Away

Alah pepatah biasa yang budak dajah 6 guna untuk dapat markah merit *kata cikgu MELAH laaah..
Dan dan jer epal boleh jauhkan doktor..

EH gua lupa dah patut taip ape..

OK ok..

Dulu gua pernah pikir patutnya gua tak yah makan epal lagi bagus!!
Alasan : Kalau sakit nanti gi klinik untung-untung dapat jumpa doktor beertugas yang CUTEE YAAWW

Gatal kan gua.. UEKK UEEKKK!!

Tapi bila dah besar ni gua pikir balik.

Kesihatan tu tak boleh dijual beli,
Kesihatan tu bukannya murah,
Kesihatan tu bukan boleh dicari ganti,
Kesihatan itu adalah satu nikmat yang Allah berikan kat kita!!

So jom lah kita jaga kesihatan yang kita ada sekarang nih..

!!! BoNuS MaLaM Ni !!!
Ini Bukan Epal Tapi ini Kak Semang 
Malam ni sepesial sikit gua nak rebiu blog akak akak gua!

Kalau korang ada masa terjah blog pertama ni : Kak Baby Zyrafah
Blog serba biru sebiru otak tuan belog maksud gua sebiru langit cerah.. Blog nie ozem sikit sebab penulis blog masih kelihatan seperti belasan tahun walaupoooon umornya sudah mencecah pulohan tahun!!

Ok Blog kedua : Kak Zapirana
Blog yang simple mimple ini baru di modifikasi!! Lebih cantik, menarik, tertarik, kau memang tembam lah!! Tapi pemilik blog masih mengekalkan warna tema seperti dahulu iaitu hitam putih.. *mungkin tuan blog ni minat taik cicak... KAH KAH KAH!! maafkan saya  ter TROLL pulak!! =P

8 comments:

Cik Kartun ( CK ) said...

hahaha.. abis2...
ko amik kakak angkat kak zoo ke ape nie jajam -_-

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

hak hak hak! kakak2 ni comeng2 okeh, rare! :))

♪ cik katak ♪ said...

wakakkakaa.. akak2 kau ni bunyi menatang dah..

semang == siamang
zapirah == pirana
zira == zirapah

ZaroL said...

Wewitttt~ akak akak cun sokmo tuh !

KorN said...

zapirana? haha

sis92 said...

time kasih cikgu ..cikgu pun jaga kesihatan.

Boni JLL3 said...

bertuah le dapat dokter cute, aku ni kalau semedang je sakit, semedang je jumpa dokter tua.hahaha

Selendang Merah said...

wah abg pi medical ari tu dapat jururrawat comel giler..ahaha..jgn jeles dia main dada abg...perghhh

Random Quote GBS