Peminat Setia

Thursday, May 03, 2012

Kembali Blogging

Assalamualaikum...


mesti korang nanya.. Ape gua buat lagi kat sini nih... bukan patutunyer semalam gua da masuk PLKN ker..

OK Untuk makluman semua PLKN gua tangguh...
Sehingga bila?? Sehingga dia panggil balik laaa..

Gua nangguh PLKN ni sebab ada banyak urusan U belom selesai..
Kalau dah masuk dalam plkn buatnya orang U call ke nanti acane tuh...
Gua tak pikir yang pihak pengurusan akan hubungi parents gua sebab semua application yang gua buat guna no tepon gua...

OK DAH MALAS CITER PASAL PLKN LAGI DAH!! *tunggu dia panggil balik baru bukak yer bhahaha...

Eh ketepi sikit lah.. jangan nak bermanja sangat lah wahai DINO-DINO ku... POK POK pOK 

HAaa amik  kau padah akibat nak bermanja sangat...

Dah gua nak story ape lagi ni ek...

ERGH ERGH THINK THINK!!

owh ingat...

GUA NAK UCAPKAN RIBUAN JUTAAN MELON



TERIMA KASIH
KEPADA GBS yang telah memberi nasihat-nasihat yang 

BERGUNA *LAH SANGAT 
kepada gua .... HAHAHA!!! APA-APA pon TERIMA KASIH ATAS NASIHAT!!



Insyaallah gua akan kembali aktif BLOGGING ^_^

16 comments:

lynn kamarul said...

suka la tu.. hehe ape pun selmat berblogging

Selendang Merah said...

selamat kembali wahai adik gua yg cute..<3

afzalsukasuki said...

bnyak la alasan ko nak uruskan u puih padahal takleh lepas dari ketiak mak hahaha

El-Janna said...

bleh tangguh ye.. huhu btw slmt berblogging kmbali^^

KorN said...

penat je aku dan lain2 bagi nasehat...

KorN said...

nanti nak pergi gtau lagi. mugkin ade nasehat tambahan

Saya Disini said...

nnti kne p jgak ye plkn tu..

Iena Eliena said...

wahh suka lah tu plkn tangguh
hihihi akak xdpt g plkn pown
hahahha umur da tue(^_~)

Boni JLL3 said...

rasa hati tu berbunga2 tak dapat tangguh??hahaha

zafira othman. said...

gua dah kol pjbt plkn. die ckp msuk dlm minggu ni jga or lu kena tindakan makamah minggu depan

niedaida said...

seronk lah,dpat tanguhan :)

Teesaz said...

oho, oho oho

gua taktau nak tulis apa maklumlah gua tak dapat plkn.. erk

MawardiYunus said...

gua pon bekas graduan PLKN gak... that is the best memoris yang gua dpt..

meisnani said...

Assalamualaikum.. hyep azam !
Nani da follow sini.. *gedik
btw, akak un tangguh PLKN sampai SEKARANG... malunye aku nak masuk nanti bile umur aku da meningkat..
ahahhaa

Cik Nurul said...

happy blogging! welcome back ! kite pon kembali blogging ni... ehehe

Cik Nurul said...

happy blogging! welcome back ! kite pon kembali blogging ni... ehehe

Random Quote GBS