Peminat Setia

Saturday, May 19, 2012

Kesah Ke Aku Dengan Juara Mania??

Assalamualaikum..

Baru beberapa minit lepas Ajenil mengumumkan keputusan Mania..

Hasil carian google dengan keyword HAFIZ


Berikut merupakan senarai pemenang : *ayat tetiba skema memintak penampar!!
1. Hafiz yang famous hasil pengiklanan gula-gula NANO
2. Stacy yang famous amos dengan "Kenapabah2 Kau Berubah" - sedutan lagu dia yang dulu!
3. Jack *bukan Jack Sparrow tapi Jackelin Victor - eeh betul ker ejaan, abaikan !!

Kepada ABANG HAFIZ tercinta.. Seandainya dikau merinduiku membaca entry slow talk ini mohon sedekahkan blog ni RM 50.00. Bukannya apa, duit simpanan tuan blog ni yang cute, hensem lagi tembam seperti ABANG HAFIZ sudah mencapai tahap kritikal. Almaklumlah, bak kata akak Pirana gua ni tanam anggur.

*Kejadahnyer aku meraih simpati tetiba nih. Tajuk entry gua bukan "Surat Rayuan Wang Sumbangan Juara Mania". gua rasa gua dah tersasar sejauh 2 marhalah la pulak.. kena patah balik ni, gua blogging bukan musafir lalu di atas talian!!

Ok sebelum tu gua nak ucapkan tahniah Kepada Hafiz sebab berjaya menjuarai program Mania tuh!

Gua sebenanya tak kisah siapa yang menang,
Niat gua nengok TV untuk hiburkan hati,
Bukan kutuk mengutuk *melainkan program ala2 Mak Jemah Wartawan Sencaci!*

Gua sebenarnya tak suka bila tengok dinding-dinging FB ramai yang mempertikaikan kejuaraan orang lain,
Masalahnya : "Ekau yang dok propa sangat kata itu inih ado ngundi ko? Kalo tak do bek sonyap makan cecoki lagi baguih."

REZEKI ada dimana-mana sahaja, mungkin bukan rezeki retis yang korang minat untuk menang, mungkin rezeki artis yang korang minat tu tiba bila dia sertai program lain. THINK POSITIP my friend.

NotaKakiDino : GUA LEBIH KISAH PASAL NARUTO YANG TENGAH BERPERANG ATAU REINKARNASI DINO-DINO CUTE BERBANDING PROGRAM REALITI TV.

PESANAN IKHLAS DARIPADA SUSU CAP TAPAK KAKI REXX!!

6 comments:

Selendang Merah said...

guwa x tengok pon benda nie..guwa layan bola jew...

KorN said...

cm hampeh ko eja nama jac.. elok2 hafiz bg ko 50 hengget, jac plak saman ko 50k nnti...

Boni JLL3 said...

hahahaha.. aku lagi kisah pasal naruto.. sekarang ni entah apa lah cerita terbarunya.. itachi mati lagi ke

niedaida said...

fuyooo...eje Jaclyn Victor macam tu..he3(ayat johan)

widiea azira said...

sy dah dpt mengagak afif akan menang !! haha tetiba

hyz said...

kalau ko masuk, tergugat hafiz okeh!!!

Random Quote GBS