Peminat Setia

Thursday, May 17, 2012

Practice Makes Perfect

Assalamualaikum!



FUH FUH..
Rindu nak hapdate blog..
Rasa macam dah tinggal setaun dua lak gua tak naip entry *padahal baru tinggal sehari...

Semalam gua tak hapdate sebab bizi sikit kat sekolah mak gua..
Well semalam kan hari guru.. *so gua dijemput khas untuk kesekolah mak gua*
Cheh dijemput lah sangat kann...
Padahal mak gua yang ngajak tolong urus persembahan kui kui kui!

Eh dah rasa macam terlajak
dari ape yang gua nak ceritakan jer hah!

Ok..
Practice Makes Perfect
Pepatah mat salih jadah nye gua guna..
tapi nak buat cam mana kan.. sebab gua rasa gua tak dapat tuka kepada pepatah BM
What a Sad Story haha!

Memang betul pon..
makin banyak buat latihan..
Makin elok perkara yang kita buat..

Latihan Sajak
Well sekolah menengah biasanya seminggu sebelum ada persembahan dah kena buat latihan kann..
Same with my school.. Selalu ada hari-hari penting, kena ada persembahan yang kekadang gua terlibat sama..
So seminggu sebelum tuh for sure balik lambat ada latihan..

Selalunya gua terlibat dalam ber sajak jer..
HAHA!! *mesti korang tak caye
Time latihan tu biasalah kan..
Gegedik sangat kan.. Asal salah sikit jer dah kena denda..

Tapi disebabkan latihan jugaklah persembahan kitorang kena puji *puihh bajet siot!
Latihan demi latihan menjadikan kita lebih baik YAAW!!

Sekarang ni gua tengah berlatih jugak nih..

Berlatih buat ape??

HAAA natang ni gua tengah buat..



Mamat senget


YUYUNG LAICIKANG

Amacam.. HAHA!!
Memang tak perfect macam blogger lain buat HEHE!

TAPI!
Gua buat untuk sesuka tau!

HARAP MAK JAH!

NotaKaki : Pemes la yuyung lepas nih...

RAWR!!

16 comments:

CikAnyss' :O said...

betull tu ^_^ yay !

Eyda Syahida a.k.a Miss Butterfly said...

yuyung jeee... takpelaaa.. sobsob!

ZAR said...

best tu.

zafira othman. said...

no ones perfect. harap makngah !! haha

NURULHANIF said...

dijemput pun dh ok.. hehe

Masz Sidek said...

betul.... perlu latihan yg banyak untuk jadikan sesuatu tu sempurna...
lepas ni kena byk buat latihan yer... :)

p/s : rasa komen buat latihan kira2 jer... hahaha

fizafantagirO said...

wahh bersajak eh .. hihihi

pinky said...

teringat zaman sek. dulu.... waaaaaaaaa rindu kat sekolah...

AlyzaFisol said...

yesss...practice always make things perfect...ehhh, btoi ke tu...hmmm..ehehehe

Boni JLL3 said...

ko memang berbakat..hehe

sis92 said...

peh gagahnya dodol u :P

Selendang Merah said...

pergh..makin cntik..lepas nie jgn lupa usaha lebih lagi...semakin kita usaha semakin pandai lah kita..:)

Nana said...

nak jugak..cantik..

eenie minniey said...

Betol3..canteq je doodle u..ngeee ;)

Arman Zafri said...

ketawa saya baca, wah makin bagus la doodle tu, teruskan ;)

afzalsukasuki said...

hehe bagus2 yang penting ko ada ati nak belajar :)

Random Quote GBS