Peminat Setia

Thursday, May 10, 2012

Selamat BELAJAU Geng!!

Assalamualaikum...


Eeeh awek sape pulak nih!

Bukan awek gua! Just kawan sekelas yang rapat giler ngan gua...

Kitorang kenal sejak sekolah rendah lagi.. Dia akan sambung belajar kat Kolej MARA Kuala Nerang.. Esok dah gerak dah...

So tadi gua dengan kawan-kawan gua planning buat small gathering untuk awek kat atas tuh...

Lokasi : Rumah awek tuh.
Masa   : 5 Petang
Peserta : Gua, Jennyper Lopeh, Shafikah


Gua and Jeny 
Pikashi



Seawal jam 4.45 lagi gua dah gerak ngambil Pikashi dak kemudiannya meneruskan perjalanan mengambil retis Jenniper Lopeh. Dan sampai lebih kurang jam 5.05 PM ke kawasan kejadian.. *pon VOLEY..

Kami disambut riang oleh awek tersebut.. asik awek tersebut jer.. nama gadis tuh Ain okey.. kitorang sampai jer ke rumah Ain terus berjumpa orang tua yang ada kat rumah dia.. Siapa yang tua?? Akak dia ngan nenek dia jer ada time tuh! So kitorang pon salam lah nenek dak Ain ~~ THEN!


OHMAI!! OHMAI!!

Ok insiden yang tak gua sangka but quite terkejut jer.. selama ni yang pernah kiss pipi gebu aku nih nenek gua yang asli jer.. Gua tak kisah asalkan nenek dia gembira..

Ok back to the story..

Ape yang kitorang bincangkan..
Biasalah topik Hot Sensasi lah kan~ Sambung Belajar ~

Cerita sikit pasal budak G dapat mana,
Budak O dapat mana...

But sambil borak-borak tu gua sedih jugak sebab ada antara rakan sekelas gua yang taknak sambung belajar.. *MEMILIH lebih tepat..

CONTOH :

Si A tak dapat UPU tapi dapat Form 6 -  beliau memilih untuk duduk tunggu rayuan UPU yang entah tentu entah tidak dapat nyer

SI B pulak dapat Form6 but rela mengeluarkan ungkapan "Nak Kerja Dulu" - medoi medoii~ tak tau lah nak kata apa lagi HUH!

*RASA TERLAJAK JAUH LAK*

Ok gua nak ucapkan kepada


Ain Najihah : Semoga sukses selalu. Jangan lupa kawan. Selalu hubungi kitorang. Jangan lupa lawat Taman Dino gua tau!! Jangan lupa promot Blog gua kat KMKN nanti tau!! *kalau ada awek yang padan untuk gua yang A-DOOOR-able nih jangan lupa kasi nombor tau.

Jannifer : Akak gua nih!! Ok !! Akak kuh sambung Form 6 sistem baru ni buat lek lok tau.. Jangan risau kita dekat boleh jumpa selalu.. Kalau ada interesting story to share bagitau gua yer!

Pikashi : Okey lu dah confirm masuk mana gitau yer.. Teruskan usaha kau dalam mengumpul seluar dalam artis korea koleksi cerita korea dan lagu korea tu yer. Yang best-share kat gua sekali tau!!




NOTA MINTAK KAKI : Kepada kawan gua yang lain jangan share korang dapat sambung mana.. Semoga persahabatan kita kekal abadi. Mohon jangan sedih kerana lagu latar belakang blog gua ni yer

7 comments:

rAIHan said...

untung ada geng sama kepala..
done follow u..

jemput singgah,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/makluman-utk-bakal-pelajar-uitm.html

Selendang Merah said...

aum..aummm...semua comel2 belajar elok2 yew semua adik2 sekelian...hehe.. nnt dh cukup umur bawu fikir pasal kawen ke hapa ke..? eh2 terlajak pulak komen..egeeee~

Boni JLL3 said...

kem salam kat jeny!!hahaha

afzalsukasuki said...

elleh dan2 rakan terbaik dalam kelas..puih la hang!!kahkahkah

LaLa mhdnor said...

sape suh letak lagu sedih, memang la sedih, adoi.

Cik tikah said...

hahaha... mesti rindu zaman sekolah.s erius rindu :)

MawardiYunus said...

untung la dpat kiss kan

Random Quote GBS