Peminat Setia

Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari GURU!! - 2012

Assalaamualaikum..

Hari ni 16 MEI tarikh keramat setiap tahun..

Hari Guru!!!

SUNGGUH AKU SUKA SAMBUT HARI NI KAT SEKOLAH

Sedih laa bila teringat kenangan SELALU naik pentas buat persembahan bagai untuk hari guru kaaan..

Well aku bangga jugak lahir dalam keluarga yang majority nyer cikgu..
Seronok wooo...

*terutama bila mak gua balik bawak hadiah kaan.. RAWR RAWR!!

Besempena Hari Guru ni gua ada lah buat  doodle.. HEHE...
Kalini doodle yang gua buat pakai Adobe Photoshop...

THIS THIS :



Cikgu tengah nyanyi lagu selamat hari guru


Hehe! bebudak nyer lukisan...

Kepada guru-guru yang pernah mengajar, atau bertemu gua satu sekolah ker... gua nak ucapkan

SELAMAT HARI GURU
MOHON HALALKAN ILMU , MAKAN DAN MINUM SAYA!!!

P/S : Jom baca salah satu entry gua pasal Dilema Anak Cikgu

6 comments:

Boni JLL3 said...

terima kasih terima kasih.hahaha

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Comel nya dudel kawe kite:)

afzalsukasuki said...

ko baru abis sekolah jgn nakal2 jajam :D ingat pesan guru :)

Lea Isnawi said...

cmel doodle tuuu

eh bukan g pkn ke?:P

KorN said...

samat ari guru buat semua yg bergelar guru

Selendang Merah said...

selamat hari guru kepada semua cikgu2 sy..hehe

Random Quote GBS