Peminat Setia

Tuesday, May 08, 2012

UPU oh UPU

Assalamualaikum....


TODIA dah mai dah...

semua orang tau yang semalam result UPU keluar kan kan kan??
EEH ada yang belum semak?? PEGI cek cepat!  klik SINI

HAaaa korang yang tak pergi link tu mesti dah cek atau dah melepasi saat ni few years ago kan...

Ok OK yang muda2 remaja sebaya gua meh sini, meh rapat sikit.. yang tua tu sila beri laluan kat yang remaja macam gua... Kak ZYRA ROXX kalau rasa diri tu boleh menyempit ngan budak MUDA REMAJA gua izinkan join...

EEH gua nak citer apa nih!

OKEH ingat gua nak citer pasal course yang gua dapat masa semak UPU semalam

COURSE : Diploma Pemulihan Carakerja
Tempat Belajau : UiTM Kampus Puncak Alam

Mesti korang tanya gua terima tak course nih...

SETELAH berbincang, bergusti, berhujah dengan parents gua semalam
KEPUTUSAN telah dicapai dengan aman...

GUA akan ke UniKL jugak...


RESTU dah dapat kann..

Lagipon gua nyer persiapan ke UniKL dah separuh jalan dah.. alang alang baik teruskan =)

Ada tak antara readers yang dapat UniKL MICET... AUM AUM... boleh date nanti... eeh silap boleh bertukar pendapat!..

Kepada readers yang dah melepasi saat saat genting ni apa pendapat korang yer..



NOTA KAKI  : SETIAP YANG MASUK BLOG NI KOMEN PASAL PILIHAN GUA ATAU GUA SURUH DINO GUA GEGET KARANG!!

GANAS KAAN!

RAWR SANA RAWR SINI!

8 comments:

Phat said...

mencik x nk kawan..uitm di hati ku lalala

ezzamalik said...

tahniah.wah dpt punck alamm (:

Haruno Hana 하나 said...

tahniah! hana dpt 1st choice tp still nak ke foundation unikl.. haha.. daftar dh 13 mei ni.. hehe

meisnani said...

malas nak bace.. sbb penah lalui sume ni dah.. ahahha
tp lagu kt blog ni.. lagu sudah cukup sudah kan..

Muhamad Azam said...

YUP SUDAH CUKUP SUDAH

Aalia Shahira said...

saya dapat unikl jugak tapi unikl MIAT :D

farah.fauzi said...

okey..kau dgn aku same, UniKL tetap dihati..HAHA..ak pegi UniKL RCMP, Perak.. btw, gud luck bro! ^_^v

Muhamad Azam said...

ALOLO merajuk sudah

Random Quote GBS