Peminat Setia

Thursday, June 21, 2012

Buffered Earning Ke 2 Dari Nuffnang

Assalamualaikum...



Muah Muah gua tujukan kiss tahap gajah mengeletis kat Nuffnang...

Terima kasih sesangat kepada Nuffnang yang telah memilih blog gua yang tak seberapa ni siap bagi BE bagai..

Mula-mula gua tak tau pulak yang blog gua ni ada BE almaklumlah viewers blog gua berapa kerat jer...
Apatah lagi UV kan..

Sehari dua ni gua pelik.. Ape takde iklan lain ke nak disiarkan Inti Collage jer dah masuk dua tiga hari..
So harini gua bukak akaun Nuffnang yang dah lama tak jengah tu tengok laa ada BE rupany..

Alhamdulillah

Syukur.. Allah nak bagi rezeki kan..
Dapat tampung gua masuk U nanti.. #EH??
Sempat ke cashout muahhaha.. Takpon untuk raya lah senang cerita..

Macam mana rupa BE gua kali ni?? Nih nih rupa nya



Dah nampak tu tolong-tolong klik yer.. sayang korang semua..

Ini merupakan kali ke-2 dalam masa gua blogging gua dapat BE..
Alhamdulillah pendapatan BE pertama ada la dalam RM18...
Hope kalini dapat lebih sikit naa...

Nak baca pasal entry BE gua?? Meh terjah meh : 

8 comments:

Mieya Atiera said...

tahniah dapat BE baru :)

hairy said...

wah untung2..haha

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

chizi wejes satu!

Captain said...

usaha lagi masuk banyak N3..

Saya Disini said...

tahniah

fyna said...

perghh...untung lah.. (jeles mak jemah)

Zul De Alexis said...

wah untung dik..moga bertambah lg rezeki tu ya..:))

piraaa said...

tak faham lah BE BE ni. BF faham lah

Random Quote GBS