Peminat Setia

Friday, June 29, 2012

Hari Sukan Sekolah Rendah VS Sekolah Menengah

Assalamualaikum...

Bukak dashboard,
New post,
Tunggu seminit dua,
Tunggu lagi..
Tak jadi update terus close dashboard..

Itu terjadi time gua tak hada idea..
Sedih bukan. Seorang blogger ketandusan idea...

Gambar Ihsan GOOGLE


Hari sukan... Hari sukan..
Yeahh yeah.... budak sekolah rendah jer terkinja-kinja nak sambut hari sukan...
Budak sekolah menengah???

Latihan rumah sukan pon bagai cabut nyawa nak suruh turun..
HAHA..
Tapi gua kehadiran penuh..
Sebab gua ni ceti Rumah Sukan gua..
*gua Nama je bendahari.. tapi kutip yuran tak pernah sebab yuran rumah sukan taun lepas tak set pon brapa...So dok tayang muka comel jelah kalau turun padang tuh MUAHAHA!!

Ok stop melalut..

Perbezaan antara sambut hari sukan masa sekolah rendah dan sekolah menengah adalah BAHANG hari sukan tuh...

Wohaa...

Sekolah rendah tak ada nak gaduh-gaduh dengan rumah sukan lain.. memasing sibuk nak menang.. memasing sibuk jugak nak lari terkedek-kedek atas padang, ada jugak yang sibuk nak menolong cikgu buat garisan atas padang, dan macam-macam lagi... Takda pikir pon pasal gaduh dan bagai lagih...

Time masuk sekolah menengah pulak memang berbeza gila...

Time hari first perjumpaan rumah sukan lagi dah keluar dah propaganda rumah sukan memasing..
Tak kurang jugak ada yang dok sibuk pindah rumah sukan ikut kawan, ada jugak yang sibuk ajak main kejar-kejar ngan cikgu disiplin sebab tak turun padang, ada jugak yang sibuk promote diri nak jadi ketua rumah sukan.. HIKSS ..
Ada pulak tu time orang tengah bersukan buat cengkerama tepi padang.. #EEEWWWW.. Terasa la tuh...

Bagi gua sukan sekolah rendah dan menengah dua-dua best sebab ada memori tersendiri.. Bagi korang pulak macam mana??

Nota Kaki : Siapa yang nakkan duit segera sila ke sini SAYA NAK DUIT SEGERA

9 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

best zaman sukan..ade kawad kaki!!!

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

wa suka acara bawak bola pingpong dlm sudu. wa jora acara cemtu.

Afasz said...

sy suka kawad kaki .... buat farmasi !!

Saya Disini said...

rindu time sekolah dulu

Zul De Alexis said...

guwa aktif time sekolah rendah jew..sekolah menengah haram x...

Boni JLL3 said...

kalau nak cerita pasal sukan ni, aku dulu wakil daerah dalam sukan merangkak 40meter raifal.. hahahaha

Boni JLL3 said...

kalau tak paham, abaikan je.hahahahahahaha.. aku pun tak paham apa aku tulis tu

Nyamuk Terbang said...

kiter acara ambk gmbar jer time hri sukan..haha

p/s:: jmput join bloglist sya

afzalsukasuki said...

sekolah rendah aku rumah biru, wakil umah dalam acara lontar peluru

sekolah menengah plak aku umah kuning, aku la designer umah sukan :)

Random Quote GBS