Peminat Setia

Monday, June 04, 2012

Selamat Berjaya Wahai SAHABAT!!

Assalamualaikum..

Hurm.. Gua rasa macam  tadak mood jer..
Idea nak hapdate blog makin kosong.. kosong owh..
Tambah lagi....
Kawan gua yang dapat IPTA semua dah bergerak masuk ke kandang lembu eh silap IPT memasing..
GUA??? Hanya menjadi bibik tanpa gaji di rumah..

Basuh baju,
Sidai Baju....

HAAA tu kerja gua lah tuh!

Semoga korang buat yang terbaik untuk masa depan korang.
Demi keluarga korang...

Kita ni yang bakal mengubah nasib keluarga kita.
Kita ni yang akan melakar senyuman gembira diwajah ibu bapa kita..
Kita ni yang akan mengubah pandangan masyarakat terhadap keluarga kita..

*eh tetiba lah pulak bersemangat waja gaya penyental bontot kuali..

Bila kat sana jumpa kawan baru yang lama jangan dilupakan
Lepas ni kita jarang bertemu lagi sahabat T___T
Silap-silap nanti bila bertemu tengok2 masing-masing dah beranak pinak..

*ok perasaan touching gua da keluar.. selamat gua da remove lagu kat blog

sampai disini sahaja update gua.. amacam ada rupa pakar motibasi tak??


Nota kaki :  Korang nyer target kawin umo bape ek??
                   Apepon kalau kawin jangan lupa ajak gua...

                   Gua memang dah set dah 26 WAJIB KAWIN.. <---- gua set dari mula belajar sivik form 4!!

SEMUA TU GUA HANYA MERANCANG ALLAH YANG MENENTUKAN..

7 comments:

cweet pinky said...

heheh , umo bpew ??

msredcheesecake said...

tu la sape swoh tak belajar rerajin..heee.. tape cuba lagi....

Boni JLL3 said...

hahaha.. sapa suh tolak PLKN tu?? kan da duduk rumah je.hahaha. hurm, bro.mudanya nak kawin..

PotiaCasaDelarossa said...

sabarlah jajam... i selalu di samping lu... klu lu x kemana2 nnt... ampaian kain kat umah wa sedia menanti lu utk sidaikan kain... byk kain batik wa dah lama x cuci... ekekeke..

p/s: sabar la jajam... anggap jek semua tu bkn rezeki kita lagi... di mana ada kemahuan di situ ada jln di bukakan oleh Allah kpd hambanya yg gigih berusaha kearah kebaikkan... pasti satu hari nnt mak ayah jajam kagum dan gembira dgn jajam... percayalah...

ikaa sharin said...

err , sama laa kita . duduk rumah jadi bibik berkaliberr -..-

fiQRa said...

cari kerja .. hehe, kahwin 26 pun ok juja :)

piraaa said...

gua nak kawen 2 taun lagi. lalalala













wahai pemilik rusuk, sila google untuk kita cepat ketemu :P

Random Quote GBS