Peminat Setia

Thursday, July 12, 2012

Blogger Disumpah Menjadi Kartun

Assalamualaikum..

Harini gua buat entry simple2 jer..
Kalau panjang2 pon bukan korang baca.. Ada tu nampak blog gua terus jer tekan pangkah.. *tetiba taching

Harini merupakan hari Khamis..
Malam ni malam jemaat..
Paham-paham la kewajipan memasing..

Eh melalut sudah...

Sebenarnya harini gua sungguh bangga apabila gua berjaya menyumpah seorang blogger menjadi kartun..
Penat tau menuntut ilmu dari Mak Jerangkung...
Tapi pengerasnya senang jer.. bagi benda yang keras bila sejuk.. dan kalau panas dia cair..







AIR

Ok ini  lah blogger yang gua sumpah sumpah sampai jadi kartun tu..



NAMA : SHONG
BLOG : Rasukan Kentut Gua
HOBI : Menjadi DOKTOR sakit jiwa

Itu biodata ringkas mengenai beliau.. Beliau juga merupakan bakal pengantin selepas beliau bernikah..
Bila beliau bernikah??? Time dia nikah la dia bernikah..

*Mesti korang tak paham lawak bodoh gua kan T___T sobss

Mana bukti gua dah berjaya sumpah beliau??

Sungguh korang tak percaya.. sampai ati..

ZOMBA ZOMBA
Kuseru Dikau Wahai ZOMBA * JAMPI


Amacam percaya tak dengan gua sekarang haha..

Aish korang minggu depan aku da nak masuk U.. doakan aku.. *tetiba terselit entry untuk minggu depan pulak haha!!




21 comments:

Phat said...

wah hebat mu jajam

afzalsukasuki said...

wah semat la Jajam.aku punya plak?emsem2 tau walaupun aku tau aku tak emsem mana kahkahkah

Sya Hyo-Sonn said...

dah jadi handsome dah cartoon tu .. hebat la jajam >.<

Boni JLL3 said...

aku macam kenal mamat ni..hehehe

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

ahhhhh wa dulu tadak lak lu nak pomot cemni kan? ptuih!








riangnya dlm hati... jajam dah nak berangkat!

Zul De Alexis said...

perghhhhhhhh..hebat3

nadzirah sofia said...

ce sumpah aku lak..haha

Shawn Razaleigh said...

dia ni blogger ke retis?

lain macam dia punya emsem weh. hahaha

cimöt said...

sumpah jd katun je??

Cik Rongoks said...

perghhhh ! cantik la ^^

HanNah said...

Haha , terbaikk la :D

Aida Omar said...

kalau sekali tengok hensem lagi shawn kartun yang jajam lukis tu dari yang real.. hiks.. mampus kalau shawn baca =,='

piraaa said...

lu tipu gua, lu cakap lu sayang gua, mane vector gua?

Miss Nieyna said...

sumpah je dia jd kartun . . lama2 tak waras baca blog dia ^_^

inche hlovate said...

ade rupa ade rupa :) hihi

Siti Rohaida said...

good luck

MiaJie said...

ingatkan kna sumpah cane la td, haha. btw singgah n follow u here :DD

Atiqah Wadiah said...

nk kena sumpah jgk blh? :P

Onitsuka_hana said...

nasib kartun tu cute :P

Mk Syahir said...

senarai peserta bertuah RANDOM REVIEW VERSI GILA-GILA dah keluar =)

http://mksyahir.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-bertuah-random-review.html

aswadz said...

misai dia ko lupa bubuh...

Random Quote GBS