Peminat Setia

Saturday, July 21, 2012

Selamat Tinggal #SERIUS!!

Assalamualaikum...



Salam Ramadhan..


Eh dah puasa kan.. Kejap jer..

Tajuk entry huhu..
Sedih sebenanya nak tinggalkan blog terchenta...
MUAH MUAH!!

AhHHH!!!! MENGERANG!!

Minggu depan seminggu gua tak update blog.. HUHUUUUU!!!

KEMANA??? Masuk U bai..

MASUK U!!

Gila babeng lah kan haha.. Orang sesibuk puasa kitorang ada Minggu Silaturrahim.. RAWR!!!

Ah rileks wat lek.. Wat COOL!!

Mesti ada yang tanya masuk u mana.. Course ape..

JAWAPAN KEPADA SOALAN ANDA :

UniKL MICET - *Nama je unikl but kat melaka tau..
Course : Diploma In Chemical Engineering Technology (FOOD)

Alah bukan kampus melaka je daftar 22 Julai (ESOK) kebanyakan UniKL memang intake dia 22 julai..

AAHHH!!!! MENGERANG!!...

RAWR...


Akhir kalam..

SAYA SAYANG SEMUA READERS SAYA!!
Tolong jagakan DINO saya...
MAK ngan ABAH dok rumah ler berdua lepasnih.. HAHAHA

GBS!! Kalau rindu gua post ler kat wall FB gua tau!! nanti gua balas..
*Kalau phone tak kena amik time orientasi nih haha..


JUMPA LAGI DALAM MASA SEMINGGU!! *kalau gua rajin update

8 comments:

piraaa said...

Alhamdulillah, pemergian mu amat dihargai, hue hue










msg no maxis gua okeng

LaLa mhdnor said...

belajar leklok jajam :)


dan selamat berorientasi dgn senior2 yg pelbagai ragam :P

CekbOlat-bOlat said...

haha.. tahniah masuk UniKL.. orientasi kne trik fhone eh? U bkn mcm skolah lgi la jajam :)

hbs la kau,lpas ni sebok dgn bljar :))

bai baizura said...

jgn tinggal daku oh jajam.

*selamat berorentasi. gua menyusul bulan 9

Boni Kacak said...

ko jangan mengerang tak tentu pasal kat sana jajam..hahaha

Edy Fee said...

tahniah la...blaja elok2

Aida Omar said...

belajaq leklok jangan dok asyik nak mengerang ja :P

afzalsukasuki said...

sejak ko takde ni aku leh tido ngan lena

Random Quote GBS