Peminat Setia

Monday, August 13, 2012

Study = BIZI

Assalamualaikum..

Fuhhh FUUHHHH... *meniup sawang
Kurrr Kurrr... *Bagi makan dino yang kebuluq...

Hurm.. Apa lagi yang tak kena kat sini..

Oh taip sikit dah rasa nak close jer tab new post nih..

Oh tidak..
TIDAAAAAAKK!!!

Kemana moood mengarang gua hilang?
Kemanaaaaa?????

AhHHhhhHHHhhhHH *dah lama rasanya tak mengerang.....

Ok tajuk Study = Bizi

Dimanakah relevannya tajuk entry ini?
Yang berhormat, yang patut saya hormat, bukan saya bagi minyak gamat sekalian..

Sudah menjadi lumrah alam...
Setiap yang habis SPM akan menyambung pelajaran...*kalau tak sambung tu dia kerja laaa jangan banyak soal
Dan samalah dengan nasib gua...

Study pada aras yang lebih tinggi dari SPM...
Mencabar.. *ini jer yang gua dapat terangkan....

Time management sangaaaaaaatt sanggggaaaaaaattttt PERLU.. rasa macam tak cukup tambah sikit PERLU
*tetiba selit pasal time management kejadahnya? sah sah lah gua pernah terlambat bangun.. or terbangun lambat.. or yang sewaktu dengannya...

Sekian UPDATE yang tah pape.. Tak sengal.. Tak menggugurkan bulu ketiak mahupun segala bulu yang lain... UPDATE yang pada korang BAIK TAK PAYAH UPDATE... UPDATE yang BLURRRR!!

Eh lupa nak cakap.. Kawan-kawan gua especially masa MSR Julai intake 2012 (GROUP 3) dan RAKAN se SECTION 1 DIP G di UNIKL MICET sungguh OHSEM!!!!!

Nih nak tunjuk sikit gambiaq time MSR 2012.. Muka tak semenggah tu muka gua harap mak jah!!

Di Tangga Cindarella


Time BOKA posa bersama Group 3

Pasnih gua mungkin update pasal raya lah pulok..
Almaklum lah... Line tenet di MICET tidak membenarkan gua menghupdate blog...






5 comments:

Phat said...

belajar rerajin jajam

Onitsuka_hana said...

kalau da idea 2 3 4 entry nak buat sehari.huhu

Aida Omar said...

tudia entry berterabuk.. haha. eh2 mana budak comel dalam gambar tu x nampak pun :P

piraaa said...

ko dah banyak mencarut. harap mood blogging sihat seperti sedia azali

shahsyaz said...

eh, bukan ke lps abs spm biasanya byk idea nk mengarang??? huhuhuhu

Random Quote GBS