Peminat Setia

Monday, December 03, 2012

Oh Kenangan O_o

(Memikir Intro Menarik)
 *Lagu2 dalam playlist CAMPOO di windows media player yang telah gua pin di start menu gua putarkan.. Ahh alangkah indahnya teringat kenangan dimasa Minggu Silaturrahim dikala lagu Kita Hampir Ke Situ diputarkan...

Ahh dah kenapa tah ayat gua memalam ni se-plastic mungkin.. Hentah lah.. RAWR!~!

Dikala ini lagu Taman Astakona dimainkan... Gua masih tercari-cari IDEA untuk update blog...
Denga lagu-lagu leleh ni Idea kejap datang kejap berambus seperti lajunya angin kentut dilepaskan didalam lif....

Kalau update pasal bola karang.. Terlalu ramai dah orang buat post pasal bola..
*Congrats Malaysia - Wish dulu sebelum lupa kan kan kan!!
Kekejap tangan ni  gatai nak bukak tab Fb.. Nothing interesting.. Just people practising drama je yang ramai... Jari terputus kena jahit la.. Memacam budak zaman sekarang ni kan...

Dah kenapa gua cakap macam gua ni bukan budak zaman sekarang.. HAHA!!

Erm interesting story ada tak sepanjang minggu gua kat rumah ni... Rasanya macam tak hado...

Just teringat kenangan sepanjang Sem ni lagi lah kan,... AWHAHA

Layankan Memori Gua
!!! GAMBO SIKIT JER !!!

Ini gambo dikala kami outing ke melaka.. Almaklomlah bandar vendor tu terlalu menarik untuk kami tinggal lelama.. Tu yang kaki gua terjejak dataran 1 Malaysia. Kalau dok terperap je kat hostel pon dok guna jugak kan.. Jauh perjalanan luas pemandangan.. UEKSSS muntah aakakkaa!!! Let me introduce gamba ni.. From left PENCARI MAKANAN TEGAR sapa lagi kalau bukan gua.. Then Iffa, Yang tetengah tu namanya  Ayu, Sebelah kiri aku tu Yaya dan Paling kanan ialah Ilya.. OOPS lupa tuan tangkap gambo ni namanya Tirah..

Done satu gambo.. Next Next!!
Ni gambo sapa lagi kalau bukan gua kan time ni  Kelab Food Micet menganjurkan lawatan *betul ka penggunaan lawatan disitu ekeke* Lawatan ke HalalFest 2012.. OK banyak benda menarik kitorang tengok kat situ.. Cuma berduit dengan tidak sahaja nak beli barang kat situ.. Ada yang murah memang murah but mahal Ya Allah pikir doplohlimaratus kali baru beli..


From Left : Zati, Adib, Gua, Fadzil ni geng HalalFest


















Gua yang macam harimau...
Yang Tirah tu gadis baju purple tu
Ok next gambar adalah gambar dikala kami berjoging petang-petang...


















Next next... Gambar selepas kami penat ber-drama.. dimana Gua melakonkan watak... FOMFUAN dalam cerita DOREMI.... Selamat gambo kecik yang amat kakakaka!!


Carilah gua yang mana.. KAKAKA




Mungkin gambar last.. Ni gambar dimana gua dan Zati bergambar dimalam Talentime,.. Gua malam tuh main caklempong tang percussion *gua main bonggo* manakala Zati main caklempong *lupa nama set dia main kaka*

Ahh banyak lagi kenangan di MICET benonya.. tapi buat masa ni ini sajalah dulu.. nanti bosan pulak klau asik menyingkap kenangan kan.... 

Assalamualaikum.. ^_^

No comments:

Random Quote GBS