Peminat Setia

Wednesday, January 02, 2013

Bau Duit Dah Dekat (0_0)


Assalamualaikum...

Gambo Pakcik Google

Firstly nak ucap selamat tahun baru.. Selamat berazam baru..
Banggo lak den orang sebut2 namo den KEKEKE!~!

Gua tak pernah berazam kekke..

Tapi tetap nak bagi ucapan selamat berazam kepada korang yang berazam ucapan ini tulus ikhlas dari azam yang tak pernah berazam walaupun nama gua azam... 
SO Tajuk entri dah mengiurkan sangat..

Oh Elaun MARA ku.. kutunggu jandamu eh kedatanganmu

Ginilah gamaknya setiap budak sem 1 yang baru nak up menunggu duit masuk kan.. HAHA~~

Duit tuh kalau dapat akan diurus sebaiknya!! Tiada pembaziran.. Tiada ragu.. Duit itu akan terus gua guna untuk meminang WOW!! MEMINANG!!

Kentut lah nak meminang..

yang penting akan ada bahagian bakal gua korbankan untuk sumbat bagi penuh sikit akaun ASB gua kekeke...

Eh korang nak tanya sikit boleh Apa novel yang NGETOP dan BEST sekarang ni.. Dapat duit ni memang rasanya bakal terkorban sikit untuk novel.. Asik akak gua je belanja novel gua bila lagi kan!! HAHA!!

3 comments:

Carlos Santiago said...

kenapa perlu mnunggu elaun..kenapa tidak usahakn buat bisnes ker sambil belajr.

Muhamad Azam said...

On the way plan bisnes heheh

cik kiwi's said...

gua pun tengah doa elaun masuk cepat. gila kurus aku tak makan nasi oihhhh

Random Quote GBS