Peminat Setia

Friday, February 15, 2013

Perginya Seorang Insan

Assalamualaikum..

Harini hari yang agak sedih bagi gua. T_T

Sahabat gua yang selalu gua ajak teman ke kelas sudah menghadap Ilahi..

Fadzil Peter sahabat satu course dan satu kelas sem ni telah pergi buat selamanya. Allah sayangkan dia.

Sesungguhnya nyawa kita boleh diambil bila-bila masa..

Arwah orang Sabah,anak sulung, mempunyai cita2 dan semangat yang besar, seorang yang rajin, Ceria, so jenazah akan bertolak ke sabah jam 10 malam ni.. Moga selamat sampai.

Bertuah arwah kembali menghadap ilahi pada penghulu segala hari.. =)
Kenangan bersama kau memang aku takkan lupakan.. Bukan aku  sahaja yang rasa kepiluan ni, tapi satu MICET. Kami redha dengan ketentuan ni.

So lepasni kelas sunyi tanpa beliau.. Aku ke kelas pon jalan sorang-sorang lepas ni.
Dan takda orang yang boleh kitorang usik lagi..

Mohon semua orang yang terbaca post ni Sedekah kan Al-Fatihah.. Moga rohnya dicucuri rahmat, AMIN

6 comments:

~S! BuLaT~ said...

al-fatihah...smoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org22 yang beriman..boleh tau arwah menghadap ilahi kerana apa?

Muhamad Azam said...

bedah siasat sah kan ergelincir, lalu jatuh dari tingkat 8.
bahagian dada ke atas elok dan tak ada masalah, bahagian pusat ke bawah patah. Pinggang dan tulang belakang patah

Nurul Syawani said...

Al-fatihah

Miss Sue said...

al fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat.. semua yg hidup pasti akan mati yg membezakan ialah waktu :')

http://ordinarygurl-sue.blogspot.com/

afzalsukasuki said...

innalillah, tergelincir?hmm

hilang sorang kawan baik, nak cari pengganti macam arwah memang susah lagi2 kalau ada memori manis bersama2 dengannya

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Random Quote GBS