Peminat Setia

Friday, July 19, 2013

Derita Merindu

Assalamualaikum.

Jangan salah anggap gua bukan mabuk. Gua sedaq ni! Waras. Tidak berada dibawah pengaruh alcohol, candu, opiat dan segala benda yang haram lagi memabukkan. Air ketum pun bukan!

Gua cuma B-O-S-A-N
Kau bayangkan. Bayangkan cepat sampai kuar awan2 daripada kepala korang.

Cuti bermula sejak bulan May haritu lagi! How SWEET!! Cuti secuti-cutinya.

Cuti pulak bukan sekejap. Bulan 5 sampai minggu ke 2 bulan September.
Sempat la untuk gua menggamit memori sambut raya genap 30 hari dekat rumah ni.
Kenmain lagi!!

Masalahnya cuti yang diberi oleh pihak UniKL yang sangat pemurah ni buat kami yang muda remaja ni rasa tepu, dan lampi. ERGH!

Rindu rindu rindu baq hang dekat campus gua! UniKL MICET!



Kenmain lagi kan rindu!

Ergh manusia. mana pernah puas.
Bila takda cuti mintak cuti (biasanya buat sendiri),
Bila cuti dicampak baru sekerat hari cuti dah mula nak blajaq baliq.

ERGH!

Ke gua je yang saited terlebih sampai rindu melambung-lambung ke campus gua?

Ekceli rindu dengan sahabat, kawan, lecturer, hostel. Dan paling dirindui sendiri SUASANA BELAJAR!!
Ok gua tau gua macam menggedik sikit.

Tapi yang syok nya cuti ni, pemberi sumbangan kami MARA sentiasa menghulurkan wang elaun seperti biasa.  (bukak buku sejarah form 5 kalau tak tau apa tu MARA)  ALHAMDULILLAH!
Tahu2 je kami ni nak beli pekakas raya, Dan yang lagi penting bayar duit Ostel dan insurans :)

Oh itu rindu pada campus.

Next rindu pada kekasih hati. Ohoi Che Ta
.
Awak! Saya janji ni janji... <---- stop tanak kena bash

Ok truth!

Awak! I miss u. Rasa macam dah seminggu tak contact. Lol!
Saya tau awak comel  Eh! terpuji lak. Saya tau awak tengah study, ngadap perangai lecturer awak, mengadap essaimen, mengadap puasa, mengadap test and quiz. Ok ngadap semuanya.
You have your own personal life. Tanak kacau sangat.

Tapi.. Mmmmmmmmmm
Saya nak cakap kat awak ni.
Study leklok. Bila nak buat cornflakes madu untuk saya lagi? bila nak kawin dengan saya?

Ah rasa sadis lak gua memalam ni. Puih..

Ok benaunya nunggu awak msj LOL!!
Bukan ape kalau saya start dulu kekadang awak dah nak capai bantal busuk. So saya kena hantuk kepala. haha!
Ok awak take care! Miss u.

Ngalahkan Che Ta tau gua blogging. LOL!!
Oh. Ini gua. Pesen gua sebenarnya. Manja terlebih. Sepakkan aje biau gua merasa. Gedik. Mengada!

"Adakala jantan-jantan pon nak kena manja, tak lebih sikit jer" - Jarjam


No comments:

Random Quote GBS