Peminat Setia

Saturday, July 20, 2013

Tahun Pertama Berlalu

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa! AUM!!

Kenmain lagi tajuk tahun pertama berlalu...
Bukan tahun pertama berkahwin tetapi tahun pertama gua dalam

Diploma in Chemical Engineering Technology (Food)

Hamboi kenmain lagi amik chemical gua ni.
Walhal kat sekolah minat pon idok.
Minat gua makanan jer LOL!!

Untuk makluman gua masuk 22 Julai tahun lepas. Eh!? Cemna boleh gua kata genap setaun.

HAHA!!

Ok sem 2 gua kan dah habis bulan 5 haritu. so genap lah setahun ye dok?

Sem 1 gua sukses! HOyeah bangga sat. Rasa macam menang award.
Sem 2 erk... Drop HUAA!! tapi bersyukur lah jugak dropnya takdalah teruk.. BLERGH!

Belajar kat UniKL MICET ni jangan pelik lah nampak macam kami ni pekerja kilang. HIKSS!!

Ini namanya lab coat

Memasing dengan Jaket Biru dan Lab Coat almaklumlah nak kerja dengan industri nanti.
yang paling syok nya kalau ke lab takkan berenggang dengan safety boots. Oh kami sayang benda ni.
LOL!
Safety boots ni agak menyusahkan jugak sebab berat. Lagipun campus kami ni kolej kediaman terletak diatas bukuit (bukit) so agak siksa jugak nak menapak sambil ber safety boots. 
Oh ya biasanya gegadis comel MICET akan pakai wedges manakala safety boots hanya pakai dikala betul2 nak masuk lab. Habis lab session keluar pakai wedges balik. OH COMEL!!

Dan untuk makluman MICET ada ramai gadis comel ok.

Ini namanya jaket BIRU
September ni bakal bermula lah tahun ke 2. Kenmain gua semangat!!
Hope boleh naikkan pointer HUA!!! T__T


1 comment:

zulhilmi tempoyak said...

kim slam kat awek.. hehe

Random Quote GBS