Peminat Setia

Tuesday, October 15, 2013

Whats Up?

Assalamualaikum

Lama sungguh gua tak blogging. Kesian sangat kat taman dino gua ni, dulu selalu turun bagi makanan sekarang nak bukak seminggu sekali pon susah.. Bukak susah nak hupdate? Lagi lah susah sayangku.

Oh Lupa Salam Aidil Adha
*Amaran kepada yang mana ada darah tinggi tu beringat sikit jangan pantang jumpa daging, tulang segala benda taram HIKSS. -Pesanan khidmat masyarakat dari JarJarBinks..

Ok melalut

Tajuk entri kalini Whats Up?
So mesti orang semua dah dapat agak dah apa gua nak sembang malam ni..Semestinya pasal kehidupan bosan gua RAWR!!!
Banyak benda besar telah berlaku dalam awal semester gua, dengan masalah duduk luar dalam.. Dengan masalah eksiden *chewah*.. Dengan masalah kutukan #EH maaf!

Other big things yang agak memeranjatkan adalah

Gua telah dilantik menjadi Presiden Kelab Kebudayaan UniKL MICET yang kini telah dinaik taraf menjadi sebuah syarikat. Kenmain kerlas lagi kan kelab kebudayaan je pon terus upgrade jadi sebuah syarikat.

Pada awalnya takda rasa pon nak pikul tanggungjawab ni. Takda pengalaman lah katakan. Takut tanggungjawab pun ye jugak <-- penakut.

Jadi presiden ni banyak jugak rasanya ubah cara hidup gua.

1- Time management -masih tak berapa betul
2- Stress management -agak dapat dikawal
3- Kena jaga pergaulan dengan orang
4- Kena berkerja berpasukan -kena handle meeting, minta pendapat AJK tertinggi dan Exco

Semu tu gua rasa dah mula terbina dalam diri gua. Kena tukar pendapat, buat keputusan yang bijak, care about anak-anak buah. Alhamdulillah hope dapat pikul tanggung jawab ni sampai tamat tempoh.

Eh before sambung kisah hati gua yang lain nah ape kata kalau korang semua LIKE fanpage company kami. Irama Warisan Enterprise.

Caklempong performance, Seni Tarian tranditional and Contemporary, Acoustica, Theater< ini perkhidmatan yang kami tawarkan

Berminat hubungi kami seperti yang tertera dibawah ni :D
Ini details tentang contact person

Next

Semestinya nak bagitau pasal new subjek yang aku belajar.. haha
The best subjek ever bagi aku for this sem is basic engineering workshop.
Banyak sangat hands on activities kat workshop. Untuk sepanjang 5 minggu ni gua dah dapat mengendalikan welding. Mengenali jenis-jenis welding. Aih setakat cerita buat apa tepek sikit gambar..

Ini namanya Tungsten Inert Gas Welding
Next

Kisah bersama gadis-gadis kelas gua.. Kan macam lu orang semua tahu kelas gua biasanya gua sorang lelaki.. so macam heaven sikit lah aahhh ahhh!! mengerangggg~~ Tepek gambar sikit dengan awek-awek kilang sat lah


EH sikit-sikit je lah yer.. But why Nabilah Ali macam ikan tu??

Lepas ni gua akan fokus dengan test dan quiz segala bagai lah kot almaklum lah cuti midsem sekarang ni kan.. And ada lagi big upcoming event nanti.. Itu dah confirm gua update lah.. Kot-kot korang terkejut je nanti tengok gamba gua dah kawin *PROPANYA!!

No comments:

Random Quote GBS