Peminat Setia

Profile Aku :)

Hei readers, Followers and stalkers semua :)


Firstly aku ucapkan terima kasih dekat korang semua sebab dah jenguk blog aku ni..
Tapi aku rasa mungkin ada antara korang yang tak kenal aku ni sape..


This Is Me :)
Tak HENSEM tapi SHUMEL (-_-")

Selamat berkenalan korang semua..

Nama aku : Muhamad Azam Bin Mohd Sani
Asal : Melaka
Tarikh lahir : 13 Oktober
Dalam Kamen Rider Fourze NI la ZODIAK AKU :)
Hobi : Semua hobi yang manusia ada adalah hobi aku sebab aku pon manusia :P
Actually aku suka Membaca
(^_^")

Cita-cita : Doktor, Guru, Chef 
banyak bebenau kan, tapi harap-harap lekat kat aku satu pon tak per :)

Blog aku tak akan sehebat mana tanpa Readers & Followers

*tak sehebat mana so ko nak kata blog kau agak hebat la?? (-_-)

Aku Budak Poyo
Sebab Kecik Suka Main YoYo 
(budak ker walaupon...)

Aku suka berkawan
Tak suka cari lawan..

Aku kuat merajuk
Sebab aku tak tau nak pujuk


HAHAHAHA SELAMAT MEMBACA
ape lagi pergi baca :) hahaha

Random Quote GBS